Retourneren en klachten
Als u een masker ontvangt met een fabrikagefout voordat u hem uit de verpakking haalt of heeft gedragen stuur dan een berichtje naar [email protected] of het contactformulier. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne als de verzegeling na de levering is verbroken, zoal bij mondkapjes, handschoenen, coronatesten et cetera. Op maat gemaakt producten kunnen helaas ook niet geretourneerd worden. Zoek altijd even contact met de klantenservice, voordat u een retourzending naar ons opstuurt!
Retouren kunt u opsturen onder vermelding van het order nummer naar:
Mondkapjes.nl
Einsteinstraat 18 A
7701 SB
Dedemsvaart
Mocht u een klacht hebben over onze producten, website of anders kunt u deze richten via email aan: [email protected] of per post versturen aan:
NOBRAA BV (hoofkantoor)
Blankenstein 260
7943 PG Meppel
U krijgt van ons binnen 7 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of Geschillencommissie via het Europees ODR Platform